czwartek, 7 marca 2013

Ćwiczenia mięśni uda

facebook
ćwiczenia na mięśnie, ćwiczenia na partie mięśni, ćwiczenia na uda, ćwiczenia na pośladki, ćwiczenia na brzuch, ćwiczenia na odchudzanie, weight loss exercises, abs exercises, thigh exercises, legs ęxercises, ćwiczenia nóg, fitness, trening, workout, ćwiczenia na klatkę piersiową, ćwiczenia na bisepsy, ćwiczenia ramion, chest exercises, back exercises, ćwiczenia pleców
Super ćwiczenia na silne uda!


Ćwiczenia uda
ćwiczenia na mięśnie, ćwiczenia na partie mięśni, ćwiczenia na uda, ćwiczenia na pośladki, ćwiczenia na brzuch, ćwiczenia na odchudzanie, weight loss exercises, abs exercises, thigh exercises, legs ęxercises, ćwiczenia nóg, fitness, trening, workout, ćwiczenia na klatkę piersiową, ćwiczenia na bisepsy, ćwiczenia ramion, chest exercises, back exercises, ćwiczenia pleców


Ćwiczenia na mięsień czworogłowy (głównie prosty) i dwugłowy uda.
Mięśnie uda - anatomia

Stopy na szerokość bioder.
I "siadamy" na niewidzialnym krześle ;),
zginając nogi w kolanach.

Uwaga - kolana powinny być na wysokości pięt. Nie mogą wysuwać się do przodu. 
Sprawdź w lustrze czy dobrze wykonujesz to  ćwiczenie!


uda ćwiczenia, ćwiczenia na mięśnie, ćwiczenia na partie mięśni, ćwiczenia na uda, ćwiczenia na pośladki, ćwiczenia na brzuch, ćwiczenia na odchudzanie, weight loss exercises, abs exercises, thigh exercises, legs ęxercises, ćwiczenia nóg, fitness, trening, workout, ćwiczenia na klatkę piersiową, ćwiczenia na bisepsy, ćwiczenia ramion, chest exercises, back exercises, ćwiczenia pleców

Ćwiczenia na mięsień czworogłowy i dwugłowy uda.
Mięśnie uda - anatomia

Jedną nogę stawiamy z przodu drugą z tyłu i zginamy kolana. Potem zmiana nogi i to samo.


ćwiczenia uda, ćwiczenia na mięśnie, ćwiczenia na partie mięśni, ćwiczenia na uda, ćwiczenia na pośladki, ćwiczenia na brzuch, ćwiczenia na odchudzanie, weight loss exercises, abs exercises, thigh exercises, legs ęxercises, ćwiczenia nóg, fitness, trening, workout, ćwiczenia na klatkę piersiową, ćwiczenia na bisepsy, ćwiczenia ramion, chest exercises, back exercises, ćwiczenia pleców
Ćwiczenia na odwodziciele uda 
(mięsień: naprężacz powięzi szerokiej, m. pośladkowy wielki - część górna, m. pośladkowy średni i mały, m. krawiecki)
Mięśnie uda - anatomia

Leżenie na boku.Unoszenie lekko w górę wyprostowanej nogi w kolanie.

Uwaga - stopa powinna być skierowana równolegle do podłogi! Nie kieruj palców w górę.
ćwiczenia uda, ćwiczenia na mięśnie, ćwiczenia na partie mięśni, ćwiczenia na uda, ćwiczenia na pośladki, ćwiczenia na brzuch, ćwiczenia na odchudzanie, weight loss exercises, abs exercises, thigh exercises, legs ęxercises, ćwiczenia nóg, fitness, trening, workout, ćwiczenia na klatkę piersiową, ćwiczenia na bisepsy, ćwiczenia ramion, chest exercises, back exercises, ćwiczenia pleców

Ćwiczenia na przywodziciele uda
(m. przywodziciel wielki, m. pośladkowy wielki - część dolna, m. przywodziciel krótki i długi, m. grzebieniowy, m. smukły)
Mięśnie uda - anatomia

Leżenie na boku. Unoszenie lekko w górę wyprostowanej nogi w kolanie.

Uwaga - stopa powinna być skierowana równolegle do podłogi! Nie kieruj palców w górę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prześlij komentarz